87. Poppies!


poppiesIk wil zooooooo graag lekker in de buurt fotograferen.
Lekker op de fiets, wind in mn haren, tas achterop.
Géén geelblauwe monsters die niet rijden vanwege vierkante wielen, koeien op de rails of aanverwante smoesjes.
Helaas: spannende natuur is dun gezaaid hier dichtbij.

Maar met een beetje fantasie en flinke oogkleppen kun je je soms ineens in een paradijs wanen…
Zo ook laatst…toen ik heerlijk lag te dweilen in een veldje klaprozen en koolzaad.
Een schijnbaar eindeloze bloemenzee, juffers fladderden om me heen….
Het zag er zo mooi uit, het rook zo lekker, deze eindeloze natuur…tussen de snelweg en de Gamma 😉

Klaproos,papaver,Papaver rhoeas,Papaveraceae,monet,sfeer  Klaproos,papaver,Papaver rhoeas,Papaveraceae,macro,juffers Klaproos,papaver,Papaver rhoeas,Papaveraceae,sfeer,monet,mood
Klaproos,papaver,Papaver rhoeas,Papaveraceae,juffers,macroKlaproos,papaver,Papaver rhoeas,Papaveraceae,sfeer,bohek,mood

12 Comments Voeg uw reactie toe

  1. Geert schreef:

    voor fotoplezier bij de gamma rechtsaf 🙂
    Je moet het gewoon zien… en je hebt het gezien. Gave serie waar vooral de eerste er voor mij uitspringt.

    Groet uit het altijd zonnige Stieltjeskanaal,
    Geert.

  2. Peter schreef:

    zo simpel kan het zijn….prachtig !

  3. kleinborkel schreef:

    Schitterend. Knoppen (hangend), bloemen en uitgebloeid (staand) bij elkaar. En dan de bloemen die niet meer dan een gele of rode transparante vlek zijn, maar de foto maken tot wat ie is. Erg mooi.

  4. Frans Batenburg schreef:

    Wie het kleine niet is het grote niet … Heel mooi gedaan vooral de klaproos door het koolzaad heen. Je hoef niet zo heel ver weg als je maar goed kjikt, en wat buiten beeld valt zien andere niet.

    gr Frans

  5. Loes Belovics schreef:

    Ik had er op FB al wat van gezien, en ook nu val ik vooral voor de ongelooflijk mooie kleuren, zomer op haar best!
    Groetjes Loes

  6. Willem de Man schreef:

    Weet je, ik zie bij jou foto’s, waarvan ik altijd zeg: “Ik zou die ook genomen willen hebben!!!” Wat prachtig. Ik zou ze zo uit willen vergroten en aan de muur willen hangen en daar tegenover gaan zitten en mijmeren. Dan gaan echt mijn gedachten aan de loop. In één woord: GEWELDIG!

  7. www.gonnievandeschans.blogspot.com schreef:

    Hoe zomers wil je het hebben? Vooral de eerste en de laatste wilde ik zeggen, maar dan doe ik de rest te kort. Gewoon een prachtige serie en je hebt de Gamma knap buiten beeld gelaten.
    Groetjes, Gonnie

  8. Peter Maris schreef:

    Misschien een hele simpele plek voor je gevoel maar je hebt er wel wat moois van gemaakt. Had ook gewoon een wei kunnen zijn met koeien erin. Toont maar dat je soms aardig wat moois kan vinden op enkele meters grond.

  9. Peter Maris schreef:

    Maar ik snap je gevoel wel. Het liefst fotograaf ik ook om de hoek. Gewoon 5 min reistijd en dan gelijk bezig zijn. Hoef je ook niet zo vroeg op.

  10. Carl Noya schreef:

    Prachtige dromerige beelden 🙂
    De onscherpe achtergrond en de mooie kleuren zijn ook erg fijn om naar te kijken.

  11. miranda schreef:

    Gave kleurrijke serie … het is net beginnen te regenen hier … maar hier klaart mijn humeur direct weer van op!

Geef een reactie

